dinsdag 19 augustus 2008

Mini Maup


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Maub is er net meer,...

Och zo verdrietig.Anouk eeft haar lieverd moeen laten inslapen....

Gelukkig kunnen we er nog mooie kaartjes mee maken he meiden?

Warme gr. Anita

Anoniem zei

Ik zie dat er een foutje is ingeslopen, sorry....

Het moet *niet* zijn, Maup is ingeslapen....

Sterkte Anouk.

Anoniem zei

Bedankt voor het medeleven. Nee, hij is er niet meer en ik kan het nog niet helemaal bevatten. Ik ben echt erg verdrietig omdat het onverwacht gebeurde en hij nog vrij jong was (bijna 8). Ik had hem zoooo graag nog een paar jaar langer bij me gehad maar het mocht niet zo zijn. Zoals ik al eerder heb gezegd is het een erg speciaal eerbetoon als je voortleeft als stempel en daaraan ziet hoe bijzonder hij was. Ik ben dus blij met mooie kaarten als dit.

Liefs Anouk